Türkiye’nin en büyük boya firmalarından birinin Gebze’de kurulu bulunan fabrikası önünde hareketli dakikalar yaşandı. Fabrikanın mallarını pazarlayan ve Gebze’den Bolu’ya kadar olan bölgeden sorumluluğunu yürüten Marmara bölge bayii tarafından mağdur edildiklerini söyleyen nalburlar, topluca fabrikaya gitti. Yetkililerle görüşmek istediklerini ifade eden nalburlar önce güvenlik engeline takıldı. Nalburlar, 50 bin TL ile 700 bin TL arasında alacaklarının olduğunu ifade ederek görüşmelerinin olumsuz geçmesi durumunda suç duyurusunda bulunacaklarını söyledi. Bekleme devam ederken görüşme talepleri olumlu karşılandı. Nalburlar arasından bir grup görüşme için fabrika yönetim binasına alındı.
Kaynak:Kocaeli Barış Gazetesi
Kaynak:Kocaeli Barış Gazetesi









