İşte Adem Kabul'ün açıklaması;
Saygı değer meslektaşlarım..
Kocaeli Emlakçılar odası seçimlerinde sözüme itimat edip desteğini esirgemeyen tüm meslektaşlarımın affına sıgınarak içinde bulundugum durumu paylaşmak istiyorum..
Bildiğiniz üzere seçim öncesinde çalışmalarda oda başkanı Alpay hacıoglu nun şeref namus sözü diye vaadde bulundugu emlakçılar odası Gebze şubesinin üyelere sistemsel olarak hizmet verememesi sorun teşkil ediyordu..
Gebze, darıca, çayırova, dilovası ilçelerindeki meslektaşlarımızın hizmet alabilmesi için Gebze şubesinin yetkilendirilmesi gerekiyordu fakat 3 yıldır her ay olağan yönetim Kurulu toplantısında bu konuyu gündeme getirilip sonuç alınmamasının üzerine duyarlı davranan yönetim kurulu ; "namus şeref önemli kavramdır" başkanın sözüne bari biz sahip çıkalım düşüncesiyle hareket edip resmi dilekçe ile Gebze şubesini toplantıda oylamaya sunup olumlu sonuçlandırma kararı almıştır..
Namus şeref sözü verip tutmayan başkan bu gelişmenin üzerine GEBZE ŞUBESİNE YETKİ VERİLMEYECEK,AÇTIRMAM SİZE O ŞUBEYİ, BU KARARIN KARŞISINDAYIM, KARARA ŞERH KOYARIM diyerek gerçek yüzünü göstermiştir..
Üzüntüyle ve şaşkınlıkla şahit olduğumuz bu durum DÖNEN DOLAPLARIN açıga çıkmasına önayak olmuştur.. (yakında paylaşacağım)
ŞEREF NAMUS SÖZÜ verip sözünü tutmayan birinin meslek odasının başkanı olmaması gerektine inanıyor ve bundan sonraki süreçte üyelerimizin ve mesleğimizin menfaati için Alpay ın İSTİFA etmesi gerektigine inanıyorum..
İnsan ADAM olmayınca, ADAMLIK insana zor gelir.. Saygılar..
Kocaeli emlakçılar odası
Yönetim kurulu üyesi
Adem KABUL
Saygı değer meslektaşlarım..
Kocaeli Emlakçılar odası seçimlerinde sözüme itimat edip desteğini esirgemeyen tüm meslektaşlarımın affına sıgınarak içinde bulundugum durumu paylaşmak istiyorum..
Bildiğiniz üzere seçim öncesinde çalışmalarda oda başkanı Alpay hacıoglu nun şeref namus sözü diye vaadde bulundugu emlakçılar odası Gebze şubesinin üyelere sistemsel olarak hizmet verememesi sorun teşkil ediyordu..
Gebze, darıca, çayırova, dilovası ilçelerindeki meslektaşlarımızın hizmet alabilmesi için Gebze şubesinin yetkilendirilmesi gerekiyordu fakat 3 yıldır her ay olağan yönetim Kurulu toplantısında bu konuyu gündeme getirilip sonuç alınmamasının üzerine duyarlı davranan yönetim kurulu ; "namus şeref önemli kavramdır" başkanın sözüne bari biz sahip çıkalım düşüncesiyle hareket edip resmi dilekçe ile Gebze şubesini toplantıda oylamaya sunup olumlu sonuçlandırma kararı almıştır..
Namus şeref sözü verip tutmayan başkan bu gelişmenin üzerine GEBZE ŞUBESİNE YETKİ VERİLMEYECEK,AÇTIRMAM SİZE O ŞUBEYİ, BU KARARIN KARŞISINDAYIM, KARARA ŞERH KOYARIM diyerek gerçek yüzünü göstermiştir..
Üzüntüyle ve şaşkınlıkla şahit olduğumuz bu durum DÖNEN DOLAPLARIN açıga çıkmasına önayak olmuştur.. (yakında paylaşacağım)
ŞEREF NAMUS SÖZÜ verip sözünü tutmayan birinin meslek odasının başkanı olmaması gerektine inanıyor ve bundan sonraki süreçte üyelerimizin ve mesleğimizin menfaati için Alpay ın İSTİFA etmesi gerektigine inanıyorum..
İnsan ADAM olmayınca, ADAMLIK insana zor gelir.. Saygılar..
Kocaeli emlakçılar odası
Yönetim kurulu üyesi
Adem KABUL






