ÇAYIROVA’NIN GELECEĞİ MİNDERDE YETİŞİYOR!Çayırova’nın gururu olan genç güreşçiler, kazandıkları madalyalarla Ankara biletini aldı.Kocaeli Güreş Şampiyonası’nda mindere çıkan Çayırovalı sporcular, gösterdikleri üstün performansla ilçenin gururu oldu. 52 kilogram kategorisinde mücadele eden Hüseyin Hamza Kılıç, rakiplerini geride bırakarak Kocaeli Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.35 kilogram kategorisinde yarışan Hanzele Yusuf Kılıç ise Kocaeli ikinciliğini elde ederek gümüş madalya kazandı. Başarılı sporcular, elde ettikleri derecelerle Ankara’da düzenlenecek Türkiye Güreş Şampiyonası’nda Kocaeli’yi temsil etme hakkı kazandı.DEMİRCİ: “ÇAYIROVA SİZLERLE GURUR DUYUYOR”Genç güreşçilerin başarısından büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Demirci, sporcuları ve ailelerini tebrik ederek Türkiye Şampiyonası öncesinde başarı dileklerinde bulundu.Ziyaret sonrası sosyal medya hesabından paylaşım yapan Demirci, genç sporcuların elde ettiği başarının Çayırova adına gurur verici olduğunu belirterek, Ankara’da yapılacak Türkiye Şampiyonası’nda da aynı başarıyı göstermelerini temenni etti.Çayırova’nın gelecek vadeden güreşçileri şimdi gözünü Türkiye Şampiyonası’na çevirdi. İlçenin yetiştirdiği genç sporcuların Ankara’da da önemli başarılara imza atması bekleniyor.
Spor
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 19:13
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 19:34
ALTIN ÇOCUKLAR ŞEVKİ DEMİRCİ İLE BULUŞTU
Çayırova’da belediye başkanlığı yaptığı dönemde ilçenin çehresini değiştiren vizyon projelere imza atan, spor ve gençliğe verdiği destekle takdir toplayan ve vatandaşlar tarafından “efsane başkan” olarak gösterilen Şevki Demirci, başarılı sporcuları iş yerinde ağırladı.
Spor
24 Haziran 2026 - 19:13
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 19:34






