Yılmaz sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
Kıymetli AK ailem
3 yıl önce bugün devraldığımız görevimizi bu davaya inancı olan gençler olarak Liderimiz Recep Tayyip Erdoğan'ın sırtından yük almak gayesiyle çalıştık. Bunun için çabalayan gençler olaral daha büyük bir mutluluk ve sermaye olamazdı. Onun için bizler ekibimizle ah keşke dememek için elimizden geldiği kadar çalışıp gayret gösterdik. En ufuk bir vazifede dahi kendini görevli ve sorumlu olarak telakki eden hizmet tutkunu her bir kardeşim omuzlarında taşıdıkları yüklerden hiç bir zaman gocunmaz ve yorulmazlar. Bizler kilometrelerce yol, yük, hayal, sevinç, ayrılık, kazanç ve kaybı hiç yılmadan birlikte yaşadık.
Tam 14 yıldır gençlik kolları okulunda siz kıymetli AK ailem ile yol yürüyorum. Bu okulda bilmediğimizi dinleyerek, araştırarak öğrenmek, öğrendiğimizi kapı kapı fert fert gezerek anlatmak bizim en önemli gayemiz oldu. Şükürler olsun bu okuldan mezun olmak bizlere nasip oldu. Her zaman ama her zaman gençlerin ve milletimizin hizmetkarı olmaya çalıştık olmayada devam edeceğiz.
Bu mücadeleyi sizlerle birlikte vermenin gururu içindeyim. Bu gururu nefes aldığım her an yaşayacağım. Baki olacağına inandığımız bu davada umarım gençlik kollarında geride hoş bir seda bırakmışızdır.
Helallik alacak olursak; Bilerek hata yapmamaya, bilerek birilerinin kalbini ve gönlünü kırmamaya çalıştım. Bizim ahlakımızda ve örfümüzde 'Kırma insan kalbini yapacak ustası yok' görüşüne itibar ederim. Sizlere alıştım, sizleri çok sevdim, sizinle kaynaştım. Dinim nasıl emrediyorsa öyle sevdim. İnancım, teşkilat ahlakım size nasıl muamele etmemi istiyorsa öyle davrandım. Sizlerden de aynı karşılığı gördüm. Çünkü sevgiler karşılıklıdır. Kalpten kalbe ince bir yol bizleri buluşturur, bunu gördüm. Sizler sahada yoldaşım, teşkilatta kardeşim, kader ve sevinç ortağımsınız.
En önemlisi de, davamıza hizmet yolunda ailelerimizle, yakınlarımızla en çokta eşlerimiz ve çocuklarımızla gerektiği kadar ilgilenemedik. Yönetimimdeki her bir kardeşimin ailesinin de bizlere haklarını helal etmelerini istiyorum.
Her zaman söylediğim gibi bana sizler gibi yol arkadaşları nasip ettiği için rabbime hamd ediyorum. Rabbim sizlerden ve ailelerinizden razı olsun. Bana ve ekibime vermiş olduğunuz destek ve güven için ayrıca teşekkür ederim. Yarın hepimiz için yeni bir gün. Hava şartları ne olursa olsun yürümeye, koşmaya devam edeceğiz. Yolunuz ve yolumuz hep açık olsun'
Kıymetli AK ailem
3 yıl önce bugün devraldığımız görevimizi bu davaya inancı olan gençler olarak Liderimiz Recep Tayyip Erdoğan'ın sırtından yük almak gayesiyle çalıştık. Bunun için çabalayan gençler olaral daha büyük bir mutluluk ve sermaye olamazdı. Onun için bizler ekibimizle ah keşke dememek için elimizden geldiği kadar çalışıp gayret gösterdik. En ufuk bir vazifede dahi kendini görevli ve sorumlu olarak telakki eden hizmet tutkunu her bir kardeşim omuzlarında taşıdıkları yüklerden hiç bir zaman gocunmaz ve yorulmazlar. Bizler kilometrelerce yol, yük, hayal, sevinç, ayrılık, kazanç ve kaybı hiç yılmadan birlikte yaşadık.
Tam 14 yıldır gençlik kolları okulunda siz kıymetli AK ailem ile yol yürüyorum. Bu okulda bilmediğimizi dinleyerek, araştırarak öğrenmek, öğrendiğimizi kapı kapı fert fert gezerek anlatmak bizim en önemli gayemiz oldu. Şükürler olsun bu okuldan mezun olmak bizlere nasip oldu. Her zaman ama her zaman gençlerin ve milletimizin hizmetkarı olmaya çalıştık olmayada devam edeceğiz.
Bu mücadeleyi sizlerle birlikte vermenin gururu içindeyim. Bu gururu nefes aldığım her an yaşayacağım. Baki olacağına inandığımız bu davada umarım gençlik kollarında geride hoş bir seda bırakmışızdır.
Helallik alacak olursak; Bilerek hata yapmamaya, bilerek birilerinin kalbini ve gönlünü kırmamaya çalıştım. Bizim ahlakımızda ve örfümüzde 'Kırma insan kalbini yapacak ustası yok' görüşüne itibar ederim. Sizlere alıştım, sizleri çok sevdim, sizinle kaynaştım. Dinim nasıl emrediyorsa öyle sevdim. İnancım, teşkilat ahlakım size nasıl muamele etmemi istiyorsa öyle davrandım. Sizlerden de aynı karşılığı gördüm. Çünkü sevgiler karşılıklıdır. Kalpten kalbe ince bir yol bizleri buluşturur, bunu gördüm. Sizler sahada yoldaşım, teşkilatta kardeşim, kader ve sevinç ortağımsınız.
En önemlisi de, davamıza hizmet yolunda ailelerimizle, yakınlarımızla en çokta eşlerimiz ve çocuklarımızla gerektiği kadar ilgilenemedik. Yönetimimdeki her bir kardeşimin ailesinin de bizlere haklarını helal etmelerini istiyorum.
Her zaman söylediğim gibi bana sizler gibi yol arkadaşları nasip ettiği için rabbime hamd ediyorum. Rabbim sizlerden ve ailelerinizden razı olsun. Bana ve ekibime vermiş olduğunuz destek ve güven için ayrıca teşekkür ederim. Yarın hepimiz için yeni bir gün. Hava şartları ne olursa olsun yürümeye, koşmaya devam edeceğiz. Yolunuz ve yolumuz hep açık olsun'









