Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mustafa Güneş koronavirüse yakalandı. Evinde karantina altına alınan Güneş'in tedavisi evinde devam edecek.
Genel
Yayınlanma: 06 Aralık 2020 - 15:13
Başhekim Güneş koronavirüse yakalandı
Genel
06 Aralık 2020 - 15:13






