Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Güneş, sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Başhekim Güneş sosyal medya hesabından paylaştığı fotoğraflarla koronavirüs salgınına karşı gerekli tedbirleri almayan vatandaşları uyardı.Başhekim Güneş yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:"Hâlâ koronavirus konusunda ciddiyeti kavramayanlar...Kuralları hiçe sayanlarİnsanların sağlığını tehlikeye atanlar....Sizleri bekleyen boş yoğun yatağımızı ve entubasyon için hazırladığımız alet ve entubasyon tüplerimizle bekliyoruz!Karar sizin. Tercih sizinYa kurallara uymak...Veya aşağıdaki görsellerin aslıyla karşılaşmak..Ve günlerce bu yatağa mahkum olmak.."









