Kocaeli’nde de sürecin başından bu yana pandemi hastanesi olarak hizmet veren ve bugüne kadar çok sayıda hastanın tedavi görüp taburcu edildiği Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesinin Başhekimi Doç. Dr. Hüseyin Şaşkın’ın, önceki gün yaptırdığı test sonucu Koronavirüse yakalandığı öğrenildi. Şaşkın’ın 2 gün önce yaptırdığı test sonucu pozitif çıkınca hemen evde kendisini karantinaya alarak tedavisine başladığı bilgisine ulaşıldı. Öte yandan Şaşkın’ın evde hastalık ile mücadele ederken, sürekli olarak hastanede sağlık hizmetlerinin en iyi şekilde devam etmesi amacıyla görev arkadaşları ile iletişim içerisinde olduğu öğrenildi.
Genel
Yayınlanma: 06 Kasım 2020 - 11:20
Başhekim koronavirüse yakalandı
Koronavirüs tüm dünyada olduğu gibi bölgemizde de yayılma hızına devam ediyor. Son olarak bölgemizin önemli hastanelerinden olan Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Hüseyin Şaşkın koronavirüse yakalandı.
Genel
06 Kasım 2020 - 11:20








