Vatandaşa bir telefon kadar uzağında olan Bıyık yaptığı paylaşımda, 'Hep demiştik; Sizin içinizde, sizden biri olarak Darıcamıza hizmet edeceğiz. Bizleri telefonla arayan Kazım Karabekir Mahallemizin sakinlerinden Fatma Teyzemizin hanelerine misafir olarak derdiyle dertlendik, kendisiyle hemhal olduk. Fatma Teyzemizin ellerinden öpüp hayır dualarını aldık' dedi.
Genel
Yayınlanma: 13 Ocak 2020 - 14:36
Bıyık vatandaşın ayağına gidiyor
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık kendisini telefon ile ulaşan Fatma Teyze'yi evinde ziyaret ederek hayır duasını aldı.
Genel
13 Ocak 2020 - 14:36
İlginizi Çekebilir






