Kocaelispor ligte 10 galibiyetlik bir seri yakalamasının ardından son iki maçında mağlup olmuştu. 3. Lig 2. Grup'ta liderliğini sürdüren temsilcimiz bugün deplasmanda Ofspor ile Vali İsmet Gürbüz Civelek Stadı'nda oynadığı maçta Ofspor'u 1 - 3'lük skorla mağlup etmeyi başardı.
Kocaelispor, buradan aldığı zaferle büyük mutluluk yaşarken bu coşkuya ortak olan bir isim de Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın oldu. Büyükakın sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla herkesi gülümsetti.
Büyükakın'ın; "As bayrakları as as" diyerek yaptığı paylaşım şu şekilde;
Kocaelispor, buradan aldığı zaferle büyük mutluluk yaşarken bu coşkuya ortak olan bir isim de Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın oldu. Büyükakın sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla herkesi gülümsetti.
Büyükakın'ın; "As bayrakları as as" diyerek yaptığı paylaşım şu şekilde;







