Kaya gerçekleştirilen ziyaretle alakalı yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; 'Gebze İmam Hatip Lisesi öğretmenlerimizden Belediye Başkanımız Zinnur Büyükgöz’ün de öğretmeni olan Gönül Yılmaz'ı ziyaret ettik Hayatlarını Türkiye'nin yarınlarını yetiştirmeye adayan tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyor, sağlıklı ve huzur dolu bir yaşam diliyorum.'











