YENİ KENT MEYDANI ÇAĞDAŞKENT Mİ OLDU?Çayırova Belediyesi'nin bitiremediği kent meydanı projesi, halkın anma programları ve etkinliklerden mahrum kalmasına neden oluyor. Çayırova halkı, 15 Temmuz gibi önemli bir anma programının her yıl olduğu gibi merkezi bir noktada yapılmasını beklerken, törenlerin sürekli olarak Çağdaşkent’e taşınmasına anlam veremiyor.
15 Temmuz, milletin, polisin, askerin yani devletin yanında olduğunu gösteren; dış güçlere ve darbelere karşı Türk milletinin birliğini simgeleyen bir gün olarak kabul ediliyor. Çayırova’da her yıl askeriye ya da karakolu olan bölgelerde halkın toplanıp buluştuğu yerlerde anma programları düzenlenirken, bu yıl Çayırova Belediyesi'nin neden yer değişikliğine gittiği merak konusu.
Çayırovalılar, eğer belediye alan bulamıyorsa, herkesin ortak noktası olan belediyenin otoparkının neden seçilmediğini soruyor. Halk, etkinliklerin her fırsatta Çağdaşkent’e taşınmasını eleştiriyor ve bu durumun çözülmesini istiyor.
Çayırovalılar, "15 Temmuz, milletimizin birliğini ve beraberliğini simgeler. Bu önemli günü her yıl aynı noktalarda kutlarken, bu yıl neden değişiklik yapıldı? Eğer kent meydanı bitirilemiyorsa, neden belediyenin otoparkı kullanılmıyor?" diyerek tepkisini dile getiriyorlar.
Çayırova halkı, 15 Temmuz gibi önemli bir günde merkezi bir noktada buluşmak ve anma programına katılmak istiyor. Belediye yetkililerinden, törenlerin neden Çağdaşkent’e taşındığına dair açıklama bekleniyor. Ayrıca, kent meydanı projesinin ne zaman tamamlanacağı konusunda da bilgilendirme talep ediliyor. Çayırovalılar, bu tür önemli etkinliklerin halkın kolayca ulaşabileceği, merkezi noktalarda yapılmasının önemini vurguluyor ve belediyenin bu konuda daha hassas davranmasını istiyor.
15 Temmuz, milletin, polisin, askerin yani devletin yanında olduğunu gösteren; dış güçlere ve darbelere karşı Türk milletinin birliğini simgeleyen bir gün olarak kabul ediliyor. Çayırova’da her yıl askeriye ya da karakolu olan bölgelerde halkın toplanıp buluştuğu yerlerde anma programları düzenlenirken, bu yıl Çayırova Belediyesi'nin neden yer değişikliğine gittiği merak konusu.
Çayırovalılar, eğer belediye alan bulamıyorsa, herkesin ortak noktası olan belediyenin otoparkının neden seçilmediğini soruyor. Halk, etkinliklerin her fırsatta Çağdaşkent’e taşınmasını eleştiriyor ve bu durumun çözülmesini istiyor.
Çayırovalılar, "15 Temmuz, milletimizin birliğini ve beraberliğini simgeler. Bu önemli günü her yıl aynı noktalarda kutlarken, bu yıl neden değişiklik yapıldı? Eğer kent meydanı bitirilemiyorsa, neden belediyenin otoparkı kullanılmıyor?" diyerek tepkisini dile getiriyorlar.
Çayırova halkı, 15 Temmuz gibi önemli bir günde merkezi bir noktada buluşmak ve anma programına katılmak istiyor. Belediye yetkililerinden, törenlerin neden Çağdaşkent’e taşındığına dair açıklama bekleniyor. Ayrıca, kent meydanı projesinin ne zaman tamamlanacağı konusunda da bilgilendirme talep ediliyor. Çayırovalılar, bu tür önemli etkinliklerin halkın kolayca ulaşabileceği, merkezi noktalarda yapılmasının önemini vurguluyor ve belediyenin bu konuda daha hassas davranmasını istiyor.










