3. Lig temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği, bugün Modafenspor ile karşılaştı. İlk yarıya tutuk başlayan ekibimiz 38.dakikada Umut'un ayağından yediği golle ilk yarıyı 0-1 mağlup kapattı.
.jpg)
İkinci yarıya iyi başlayan ekibimiz, 46. dakikada Nebi, 48. dakikada Selman ile çok net fırsatları kaçırdı. 69. dakikada Ahmet Kutluer ile gole yaklaşan Sarı-Yeşilli temsilcimiz, bulduğu pozisyonları değerlendiremedi. Kalan dakikalarda baskısı sonuç vermeyen temsilcimiz, sahasından 0-1 mağlup ayrıldı.
.jpg)
İkinci yarıya iyi başlayan ekibimiz, 46. dakikada Nebi, 48. dakikada Selman ile çok net fırsatları kaçırdı. 69. dakikada Ahmet Kutluer ile gole yaklaşan Sarı-Yeşilli temsilcimiz, bulduğu pozisyonları değerlendiremedi. Kalan dakikalarda baskısı sonuç vermeyen temsilcimiz, sahasından 0-1 mağlup ayrıldı.






