3. lig temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği A.Ş deplasmanda Belediye Kütahyaspor’a 3-0 mağlup oldu.Darıca Gençlerbirliğinde düşüş devam ediyor. Perşembe günü sahasında İskenderun F.K’ya 2-0 yenilen temsilcimiz önceki hafta Ziraat Türkiye Kupası’nda deplasmanda 2-1 yenerek kupadan elediği Belediye Kütahyaspor’a 3-0 mağlup oldu. Kütahya Dumlupınar Stadında oynanan, Alper Parsak, Mustafa Han, Melih Kurtuluş hakem üçlüsünün yönettiği maçın gollerini; 45. Dakikada Onur Galip, 61. Dakikada Enes Nalbantoğlu ve 72. Dakikada Erdem Onur Beytaş kaydetti.12 Kasım Perşembe günü ligin 8. Haftasında sahasında Halide Edip Adıvarspor ile karşılaşacak olan temsilcimiz 7 maçta topladığı 6 puanla 14. Sırada yer aldı.
Spor
Yayınlanma: 01 Kasım 2020 - 17:32
Güncelleme: 01 Kasım 2020 - 17:37
Darıca GB yine başaramadı
Spor
01 Kasım 2020 - 17:32
Güncelleme: 01 Kasım 2020 - 17:37







