Misli.com 3. Lig 1. Grup temsilcimiz Belediye Derincespor. Geçen hafta sonu Covid-19 şoku yaşamış ve takımdaki 7 futbolcunun testi pozitif çıktı. Çok önemli futbolcularını İstanbul’a götüremeyen sarı lacivertliler, hakem katliamının yaşandığı Silivri’deki maçta rakibi ile 2-2 berabere kalarak son derece başarılı bir işe imza atmıştı
Genel
Yayınlanma: 22 Eylül 2020 - 15:06
Derince'de pozitif vaka 10'a çıktı
Genel
22 Eylül 2020 - 15:06






