İlçe Sağlık Müdürü Kadıoğlu yaptığı açıklamada, 'Gece-gündüz demeden, büyük bir özveriyle, fedakarca görev yapan Sağlık ekiplerine, Gebze Kaymakamımız Sn.Mustafa Güler ile birlikte eşlik ederek Filyasyon çalışmalarına katıldık ve ekiplere teşekkür ederek, çalışmalarında kolaylıklar diledik' dedi.
Genel
Yayınlanma: 12 Kasım 2020 - 11:41
Filyasyon ekibinin çalışmalarına katıldılar
Gebze'de artan vaka sayılarını en aza indirmek için gece gündüz demeden kahramanca savaş veren filyasyon ekiplerini ziyaret eden Gebze Kaymakamı Mustafa Güler ve Gebze İlçe Sağlık Müdürü Dr. İlhan Kadıoğlu, sağlık ekipleri ile birlikte çalışmalara katıldı.
Genel
12 Kasım 2020 - 11:41







