İddiaya göre Gebze’de kaldırıma ve kapısının önüne masa sandalye koyan ve ürünlerini dükkânının önüne koyan bazı esnafa yaptırım uyguladı ama AK Parti İlçe Binası yanındaki lokantaya yaptırım uygulamadı. Yapılan yaptırım ve uygulamanın adaletli yapılmadığını söyleyen esnaf Gebze Belediyesi’nin çifte standart uyguladığını dile getirdi. Geçtiğimiz günlerde esnafı ceza yağmuruna tutan ve eşyalarını götüren belediye yetkililerinin daha adaletli ve çifte standart yapmadan uygulama yapması bekleniyor. Esnaflar, özellikle Eskiçarşı'yı bütün esnafın kaldırımı kullanarak panayır alanına çevirmesini, yada bütün esnafa yaptırım uygulanarak kaldırımı hiçbir esnafın işgal etmemesini istiyor.








