Sağlık Bakanı Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Normalleşme sürecinde sanayi üretiminin, Covid-19 tedbirlerine uygun, güvenle devamı için çalışmalarımızı başlattık. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız ve Kocaeli Sanayi Odası'nın organizasyon desteğiyle Gebze'de, günlük 5 bin test kapasiteli bir laboratuvar kurduk. Devamı gelecek” ifadelerini kullandı.
Sağlık
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 23:21
Gebze'de günlük 5 bin test kapasiteli laboratuvar kuruldu
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız ve Kocaeli Sanayi Odasının organizasyon desteğiyle Gebze'de günlük 5 bin test kapasiteli laboratuvar kurduk" dedi.
Sağlık
02 Mayıs 2020 - 23:21
İlginizi Çekebilir






