Gebze’de ihtiyaç sahibi vatandaşlara nakdi ve ayni yardımda bulunan Gebze Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı çalışanlarından 7 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı.
Haberi sosyal medya hesabından duyurarak çalışanlara geçmiş olsun dileklerini ileten Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Çalışanlarının Sesi Dernek Başkanı Deniz Artumlu, “Gebze SYD Vakfında çalışan 7 arkadaşımızın Covid-19 test sonuçları maalesef pozitif çıkmıştır. Kendilerine Allah’tan acil şifalar diliyorum. Çok geçmiş olsun” dedi.
Haberi sosyal medya hesabından duyurarak çalışanlara geçmiş olsun dileklerini ileten Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Çalışanlarının Sesi Dernek Başkanı Deniz Artumlu, “Gebze SYD Vakfında çalışan 7 arkadaşımızın Covid-19 test sonuçları maalesef pozitif çıkmıştır. Kendilerine Allah’tan acil şifalar diliyorum. Çok geçmiş olsun” dedi.








