Gebze'de kaymakamlık ve belediye tarafından koronavirüs tedbirleri kapsamında dışarı çıkamayan huzurevi sakinlerine moral konseri düzenlendi. Konser sırasında balkon ve pencerelere çıkan huzurevi sakinleri şarkılara eşlik etti. Gebze Kaymakamı Mustafa Güler ile Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz'ün de katıldığı etkinlikte huzurevinin bahçesinde Liman isimli müzik grubu konser verdi. Huzurevi sakinleri de balkona çıkarak, ellerindeki Türk bayraklarıyla şarkılara eşlik ederek eğlendi.
Kaymakam Mustafa Güler, "Mesafeler uzak ama gönüller beraber. Sizi seviyoruz, siz bizim başımızın tacısınız. Sizler bize emanetsiniz. Size hizmet etmek bizim boynumuzun borcu. Bildiğiniz gibi çok kötü ve çabuk bulaşan bir hastalıkla mücadele ediyoruz. Bu savaşı kazanacağız. Güzel günler gelecek inanıyoruz" diye konuştu.
Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, 'Bu akşam Kaymakamımız Sayın Mustafa Güler ile birlikte, huzur evi sakinlerini sosyal mesafemizi gözeterek ziyaret ettik, moral verdik. Huzur evindeki büyüklerimiz kendileri için verilen konserle keyifli zamanlar geçirdi. Tüm büyüklerimizin ellerinden öpüyor evde kalın sağlıcakla kalın diyorum' dedi.

Kaymakam Mustafa Güler, "Mesafeler uzak ama gönüller beraber. Sizi seviyoruz, siz bizim başımızın tacısınız. Sizler bize emanetsiniz. Size hizmet etmek bizim boynumuzun borcu. Bildiğiniz gibi çok kötü ve çabuk bulaşan bir hastalıkla mücadele ediyoruz. Bu savaşı kazanacağız. Güzel günler gelecek inanıyoruz" diye konuştu.
Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, 'Bu akşam Kaymakamımız Sayın Mustafa Güler ile birlikte, huzur evi sakinlerini sosyal mesafemizi gözeterek ziyaret ettik, moral verdik. Huzur evindeki büyüklerimiz kendileri için verilen konserle keyifli zamanlar geçirdi. Tüm büyüklerimizin ellerinden öpüyor evde kalın sağlıcakla kalın diyorum' dedi.








