Gebze Ülkü Ocağı Başkanı Talip Turanlı ve yönetiminin aldığı karar doğrultusunda Gebze'nin köylerinde sahipsiz kalan sokak hayvanlarına mama dağıtımı yapıldı. Gebzeli Ülkücülerin bizzat kendi elleriyle dağıttığı mamalar sokakta aç kalan hayvanlar tarafından hemen tüketiliyor. Kış boyunca böyle bir uygulama yapma kararı aldıklarını söyleyen Gebzeli Ülkücüler, hayvanların artık kendilerini tanıdıklarını mama dağıttıkları bölgelere gittiklerinde hayvanların hemen yanlarına gelip oyun yaptıklarını söyleyerek uygulamanın vicdanen rahatlık verdiğini ifade etti.
Genel
Yayınlanma: 14 Ocak 2020 - 16:08
Güncelleme: 14 Ocak 2020 - 16:17
Gebze Ülkü Ocağı'ndan alkışlanacak hareket
Gebze Ülkü Ocağı yine kendine yakışanı yaptı. Gebzeli Ülkücüler, kış vakti sahipsiz kalan sokak hayvanlarına mama dağıtarak hayvanseverleri mest etti.
Genel
14 Ocak 2020 - 16:08
Güncelleme: 14 Ocak 2020 - 16:17
İlginizi Çekebilir






