Gebzeli oda başkanı koronadan hastaneye kaldırıldı
Gebze Minibüsçüler Odası Başkanı Şaban Ebik, önceki gün koronavirüs belirtileri ile hastaneye gitti. Test yapılan Oda Başkanı Ebik hastanede karantinaya alındı.
Uzun yıllardan beri Gebze Minibüsçüler Odası Başkanlığı yapan Şaban Ebik'in tedbir amaçlı aileside karantinaya alındı. Ayrıca Gebze Minibüsçüler Odası'da tedbir amaçlı faaliyetlerine kısa süreliğine ara verdi.