12 ilçe sağlık müdürü ile tanışma toplantısında bir araya gelen Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Op. Dr. Yüksel Pehlevan, Kocaeli'deki pandemi mücadelesini masaya yatırarak alınacak önlemleri gözden geçirdi.
Sağlık
Yayınlanma: 13 Ekim 2020 - 10:23
Kocaeli geneli pandemi süreci masaya yatırıldı
Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü görevine getirilen Op. Dr. Yüksel Pehlevan Kocaeli'nin 12 ilçe sağlık müdürü ile bir araya gelerek pandemi sürecini değerlendirdi.
Sağlık
13 Ekim 2020 - 10:23
İlginizi Çekebilir






