Kocaelispor Kulübü, sezon başı yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığını duyurdu. Yeşil siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, "Yeni sezona hazırlık kampımızın 3. etabı öncesinde takımımıza yapılan Kovid-19 testleri sonuçlanmış ve tümü negatif çıkmıştır." ifadeleri kullanıldı.
Spor
Yayınlanma: 14 Ağustos 2020 - 15:09
Kocaelispor'da Kovid-19 testleri negatif çıktı
Kocaelispor Kulübü, koronavirüs testlerinin negatif çıktığını duyurdu.
Spor
14 Ağustos 2020 - 15:09









