Bölgemizin sevilen iş adamı Köksal Aydın, işiyle birlikte yürüttüğü Gebzespor yöneticiliğinden ayrılarak, geçirmiş olduğu rahatsızlığı nedeniyle bu dönem kulüp yönetimine girmedi. Aradan çok kısa bir süre geçmesine ardından eski sağlığına kavuşan Aydın, Cuma günü dolayısıyla dostlarına sosyal medya hesabından mesaj verdi. Aydın verdiği mesajda, 'Hakikate yalnız bir yoldan gidilir, fakat ondan uzaklaştıracak yollar binlercedir.... Doğruluk sizlerin yanında olsun..... hayırlı cumalar .....' dedi.
Genel
Yayınlanma: 19 Temmuz 2019 - 12:35
Köksal Aydın'dan anlamlı mesaj
Gebzespor eski yöneticisi Ceylan Otomasyon sahibi Köksal Aydın, sosyal medya hesabından dostlarının cumasını tebrik ederek mesaj verdi.
Genel
19 Temmuz 2019 - 12:35








