Başhekim Güneş yaptığı açıklamada, 'Ben hekim olarak hekimlerimizin verdiği tedaviyi alıyorum. İlaçlarımı kullanıyorum. Kendim dahi müdahale etmiyorum. Lütfen sizde verilen ilaçları kullanın. Yaşıyorum ve görüyorum, Covid-19 gerçekten ciddi bir hastalık tedavideki gecikmeler sizi geri dönüşümü olmayan bir felakete sürükleyebilir. Daha fazla insana ve sağlık çalışanına hastalığı bulaştırmamak için lütfen önerilere uyunuz' dedi.
Genel
Yayınlanma: 07 Aralık 2020 - 10:31
Koronaya yakalanan Başhekim Güneş uyardı
Koronavirüse yakalanan Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mustafa Güneş, hastalığa yakalananları tedavi için sağlık görevlilerinin verdiği ilaçları kullanmaları konusunda uyardı.
Genel
07 Aralık 2020 - 10:31








