Her ne kadar trafik hala yoğun olsa da İstasyon Kavşağı'nın yeni hali eskisine göre bin kat daha iyi.
Genel
Yayınlanma: 19 Temmuz 2019 - 11:00
Ne çektin be kavşak!
2006 yılında yapımına başlanan Darıca ile Gebze'yi birbirine bağlayan İstasyon Kavşağı'nın fotoğrafını paylaşan Darıca Belediyesi Basın Personeli Bülent Anar, bizi o eski çilekeş günlere götürdü.
Genel
19 Temmuz 2019 - 11:00










Kavşaktaki yeşillikler yüzünden kazalarda oluyor,düzenlenmesi lazım