4 Mayıs Pazartesi gününden itibaren Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi'nin bazı poliklinikleri açılacak ve hastaların muayeneleri başlayacak. Şu an için hastaneden hangi bölümlerin açılacağı açıklanmadı.
Sağlık
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 12:42
Normalleşme süreci hastanelerde de devam ediyor
Koronavirüs ile mücadele kapsamında Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi, Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 10 Nisan tarihinde pandemi hastanesi olarak belirlenmişti ve hastane diğer hasta muayenelerine kapatılmıştı.
Sağlık
02 Mayıs 2020 - 12:42
İlginizi Çekebilir






