Körfez Yarımca Atatürk Anadolu Lisesi Müdürü İhsan Sivrikaya ile aynı okulda görevli müdür yardımcıları Melih Yücel ve Mustafa Çevik geçtiğimiz günlerde koronavirüs testi yaptırdı. Test sonuçları belli olan okul müdürü İhsan Sivrikaya'nın sonucu pozitif çıkarken, müdür yardımcıları Melih Yücel ile Mustafa Çevik'in sonucu ise negatif çıktı. Okul müdürü Sivrikaya 14 gün karantinaya alındı.
Genel
Yayınlanma: 07 Eylül 2020 - 10:50
Okul müdürü koronaya yakalandı!
Genel
07 Eylül 2020 - 10:50









