Gebze Ticaret Odası (GTO Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu,, Gebze’nin İl olması konusunda herkesin konuşması ve ses çıkartması gerektiğini dile getirdi. Gebze Ticaret Odası (GTO Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu, Medyatik Haber Gazetesine çarpıcı açıklamalarda bulundu. Şerifalioğlu, “Gebze’nin haklı talebini dile getirme noktasında birilerinin öncü olması gerekiyorsa, GTO bunun öncüsü olur” dedi.
HERKES SESİNİ ÇIKARTSIN
Uzun yıllardır Nail Çiler’in yakın çalışma arkadaşı olan GTO Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu, Gebze’nin İl olması ve Gebze’nin diğer sorunları ile alakalı açıklamalarda bulundu. Şerifalioğlu, Gebze’nin şuanda ki en önemli meselesinin Büyükşehirli İl olması olduğunu vurgu yaparak, “Cumhuriyetimizin 100. Yılında 100 il artık olgunlaşıyor, bu iş olacak. Olmalı da. Gebze İl olacak İlçeler arasında en donanımlı, bunu en çok hak eden İlçedir. Biz Gebzeliler olarak bu süreci ıskalayamayız. Gebze’de her kesimden ses çıkmalı, herkes il konusunda çaba göstermelidir. Bu işin bir öncüsü, bir lokomotifi olacaksa, GTO buna taliptir, biz bu işin lokomotifi oluruz. Tüm yönetimimiz, yönetim kurulu başkanımız ve meclis üyelerimiz de bu konuda aynı fikirdeyiz” dedi.









