Gebze ilçesinde eğitim veren Zübeyde Hanim Ortaokulu öğretmenleri kendilerinden hiçbir talep olmaksızın, aralarında organize olarak sınıflarını boyama kararı aldılar. Kolları sıvayarak ellerine boya malzemelerini alan ve adeta bir işçi gibi çalışmaya başlayan örnek öğretmenler, okulu ve sınıfları yeni döneme hazırlamaya başladılar. Sorumlu eğitimcilik anlayışıyla, ilim irfan yuvası okullarına sahip çıkan öğretmenlerin bu hareketi büyük takdir topladı. Konuyla ilgili bilgi veren okul müdürü Fatih Canar, tüm öğretmen arkadaşlarına teşekkür ederek, " Bir sabah öğretmenler odasına girdiğimde öğretmen arkadaşlarımın neredeyse tamamı, ‘Birlikte aldığımız bir karar var, eğer uygun görürseniz her birimiz sınıf rehber öğretmenliğini yaptığımız derslikleri boyamak istiyoruz’ dediler. Bize, bu teklifi memnuniyetle kabul etmekten başka bir seçenek kalmadı. Hiçbir talebimiz olmadan, tamamen özveriyle sınıflarını boyayan öğretmen arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim."Dedi.
Eğitim
Yayınlanma: 09 Haziran 2022 - 14:53
Sınıflarını boyayan öğretmenler takdir topladı!
Gebze Zübeyde Hanım Ortaokulu öğretmenleri okullarını boyayarak örnek bir sosyal sorumluluğa imza attı.
Eğitim
09 Haziran 2022 - 14:53






