Hem Başkan Bıyık'ın hem de Erzurumlu Yaşarın çok mutlu olduğu o anları Muzaffer Bıyık sosyal medyadan "Darıca'da çoğu insanımızın yakından tanıdığı Erzurum'lu Yaşar abimizle güne başladık. Birlikte merkeze doğru yolculuk yaptık. Unutmayalımki, Dünyayı ve insanlığı iyilik ile sevgi kurtaracak." sözleri ile paylaştı..
Genel
Yayınlanma: 31 Ağustos 2020 - 10:35
Güncelleme: 31 Ağustos 2020 - 10:46
Yaşar'dan mutlusu yok
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, Darıcalıların tanınan ve sevilen kişilerinden birisi olan Erzurumlu Yaşar'ı bu sabah arabasına alarak gezdirdi.
Genel
31 Ağustos 2020 - 10:35
Güncelleme: 31 Ağustos 2020 - 10:46







