Sabah namazı sonrası açıklama yapan Yeniden Refah Partisi Gebze İlçe Başkanı Engin Kılıç, 'Ne mutlu bizdeki Ayasofya’nın camii olması için millet nezdinde bu hususta farkındalık oluşturduğunu, toplum nezdinde gerekli hassasiyetin, duyarlılığın ve heyecanın oluşmasına öncülük ettiğini bir Milli Görüş camiasının içindeydik' dedi.Kılıç açıklamasına şöyle devam etti: 'Ayasofya Camii, İstanbul’un ecdadımız tarafından fethinin sembolü, Hakk’ın batıla üstün gelişinin simgesidir. İstanbul’un fethinden sonra ilk şükür namazının kılındığı mekân ve İstanbul’un işgalden kurtuluşundan sonra da ikinci şükür namazının kılındığı mekân olması bakımından da çok büyük mana ifade etmektedir. Ayasofya Camii’nin bütün bu özellikleri dolayısıyla ve elbette ki Cennet Mekân Fatih Sultan Mehmet Han’ın vasiyeti uyarınca yeniden ibadete açılması çok hayırlı ve tarihi bir adım olmuştur. Ayasofya Camii’nin en tabi hakkımız ve çok ciddi bir manevi sorumluluk olarak ibadete açılması için yıllar boyunca büyük gayretler sarf eden Erbakan Hocamız, Ayasofya konusunun ulusal ve uluslararası alanda gündeme oturmasında, bugün ulaştığımız noktaya gelinmesinde en büyük pay sahibi olan şahsiyettir. Bu sebeple, Merhum Liderimiz Erbakan Hocamızı ve bu uğurda gayret gösteren tüm geçmişlerimizi bu tarihi günde rahmetle ve şükranla bir kez daha anıyoruz'
Gebzeli heyet sabah namazının ardından MKYK Üyesi Abdullah Süratli hocayı da ziyaret edip sohbet etti. Kılıç ve ekibi daha sonra Ebu Eyyûb el-Ensari Hazretlerinin türbesini ve Prof Dr. Necmettin Erbakan Hocanın kabrini ziyaret edip dua ettiler.
Gebzeli heyet sabah namazının ardından MKYK Üyesi Abdullah Süratli hocayı da ziyaret edip sohbet etti. Kılıç ve ekibi daha sonra Ebu Eyyûb el-Ensari Hazretlerinin türbesini ve Prof Dr. Necmettin Erbakan Hocanın kabrini ziyaret edip dua ettiler.








