Başhekim Prof. Dr. Mustafa Güneş, koronavirüs ile alakalı sosyal medyadan önemli açıklamalarda bulundu.“Adımız hep isyan eden halka ayar vermeye çalışan bir başhekim olarak algılansa da yine bize düşen uyarıları yapmayı vatani görev olarak algılamaya devam edeceğiz.” diyerek sözlerine başlayan Güneş, tedbir alınmayıp vakalar artarsa ne gibi sonuçlar gelebileceğini açıkladı.BAZI ÇOCUKLAR STRESLE DERSLERE BAŞLABİLECEKGüneş’in tedbir alınmayıp vakalar azalmazsa ne gibi şeyler başımıza gelebileceğini şu şekilde sıraladı:1-Eğitim dönemimiz başladı ve yeni eğitime başlayacak çocuklarımız stresle başlayabilecek, diğerleri ise başlayamayacak bile2-Üniversitelerimiz de normal eğitime başlayamayacakSAĞLIK ÇALIŞANLARI3- Yakınlarımızın ve bu mücadelede en önde savaşan sağlık çalışanlarımızın aramızdan ayrılışları devam ediyor. Her gün vefat haberlerine şahit oluyoruz4- Sağlık çalışanlarımızda artık mental ve beden yorgunluğu üst seviyede ama yine mücadelelerine devam ediyorlar“BÜTÜN OLUMSUZLUKLARIN SEBEBİ BİZ OLACAĞIZ”- Çocuklarımızın ömür boyu hayatlarını etkileyecek eğitim sürecindeki bütün olumsuz durumların sebebi biz olacağız.- Ölen her insanımızın katili biz olacağız-Kısıtlanan her sosyal etkinliğin sebebi biz olacağız- Evlilik adımları kısıtlanan her gencimizin mutlu hayatlarının kararmasının sebebi biz olacağız-Ülke olarak yaşayacağımız maddi ve manevi bütün sorunların müsebbibi biz olacağız
Sağlık
Yayınlanma: 06 Eylül 2020 - 12:45
Darıca Farabi başhekiminden önemli açıklamalar
Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mustafa Güneş, sosyal medyadan önemli açıklamalarda bulundu.
Sağlık
06 Eylül 2020 - 12:45
İlginizi Çekebilir






